diumenge, 15 de maig del 2011

Com taral·larejar el doble joc?



 
Al centre del seu llibre Participi present, Oscarine Bosquet ha escrit un llarg poema titulat Present continu. Al cor d’aquest poema hi ha inclòs una cançoneta dedicada als tractats internacionals, que el grup del segon pis vam traduir ahir.



Puc taral·larejar la conclusió la firma d’un tractat
per disposar d’un tribunal contra els crims més grans
genocidi crim contra la humanitat de guerra
en tots els gèneres
no signen ni
ni nini ni
ni l’ús de l’armament nuclear ni químic ni
cap dels crims coneguts ni
ni elis elis putxinel·lis
em comprometo article 111 bis a perseguir
aquell qui viola la
lali
sabent que si
sabent que allà
si jo violo la
ehem
si jo violo sabent que si
si jo violo podria ehem
em podria sostreure em comprometo
article 111 bis a sostreure’m provisionalment
si violo ehem la lali lala
em sostrec imprimesborro
en una sola figura avanço i em retiro.


C.T.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada